Saturday, October 3, 2009

kecoh gi jln2ngan nadhrah

semalam best giler,sebab aku gi jln 2 ngan nadhrah.meh sini nak citer.pagi 2tu aku keluarlah sebab mak cik norma ajakmasuk pertandingan tapi,nadhra x bangun lagi.mak cik norma kata gi tmn lah sebab dah lambat.tapi best lah gak.mak cik norma gi beli mknan.sampai je tmn aku terus je cari tempat duduk.pas tu aku mkn sikit,habis je mkn aku terus je main.masa nak blk aku beli air .aku kasi diaorang minum skt.pas tu nabila nak juga air mcm aku.dia menangis-nangis minta ibu dia belikan.mak cik norma pun belikanlah.dia beli air mcm aku ngan ais krim.pas aku tukar baju ,aku dtg rumah nadhra.aku tgk mak nadhra buat letak ais krim kat atas air yg dia beli.aku rasalah skt .sedap & lazat. hari ni aku nak pergi ambik ayahku yg akan pulang dari oversie -ntahlah aku x tau lah nak eja oversie ni,pening kepalaku ni- ok nanti aku sambung.

0 coments: