Saturday, April 30, 2011

bosan......

mmg bosan giler,aq tgk buku pun dah xsanggup,aahhhhhhhhhhhh.....ari nie har jadi azira.aq x fikir lagi nak bg aper kat dia.tgh hari nie nak gi bukit jambul sat, nak beli buku rujukan & brg sikit..minggu lps aq gi kl -melak .persatuan buat rombongan.syokla jugak.aq shopping sakan dkt melaka. tapi skrg aq bosan blk. exam dah dkt. TENSION.........................

Friday, January 14, 2011

Kehidupan di asrama

Emmm,nak tulis ape ye.OK.kehidupan di asrama.bila aq balik dari asrama mesti ada org akan tanye,mac mane duk asrama,best.Dan aq akan kata:em,bolehlah..Duduk asrama nie kehidupan dia sebernarnye biasa je,tapi cuma mesti bila tefon tu rasa nak nangis dan menangis.Sebab rindu.tapi aq rasa xdelah berbeza sgt pun.Makanan dia pun ok.Aq rasa berat aq pasti bertambah,yelah.Pagi mkn,tgh hari mkn,ptgpun mkn,mlm mkn,supper lagi mane lah berat x naik.bila ptg tu ada riadah,masa tulah syok, kite bleh main.kalau form 1, riadah dia hari Selasa.minggu lps kitaorg main baling selipar,mmg berpeluh.lps riadah ada tadarus ikut kamar.Mlm lps solat isyak ,mkn supper lps tu prep.pukul 12 tutup lampu tidur.Itulah rutin harianya.Selesai sudah citer aq ,nanti aq tulis lagi ok.Wasalam......

;;